Jak zrobić dzwoneczek z doniczki

Pewnego dnia podczas spaceru zobaczyłam na gałązce drzewa uroczo kołysający się dzwoneczek. Pomyślałam, że to może być ciekawa propozycja na zabawę plastyczną z dzieckiem. Kupiłam małą glinianą doniczkę, wyszperaliśmy metalową nakrętkę, kawałek sznurka, koralik i zabraliśmy się do wspólnego majsterkowania. Wspólnie ustaliliśmy co jak przymocować, pomogłam zawiązać supełki a trzylatek ponawlekał części. Dzisiejsza propozycja może być pomysłem na prezent handmade wykonany przez dziecko na Dzień Mamy, Dzień Babci czy z okazji Świąt Bożego Narodzenia lub tak po prostu bez okazji. Zawieszony na gałązce odnajdzie się również w letnich klimatach działkowiczów. 


Do wykonania dzwoneczka z doniczki potrzebujecie: 

- glinianej doniczki z dziurką 

- grubego sznurka
- nakrętki metalowej 
- koralika (dzięki niemu sznureczek nie wysuwa się z doniczki) 

Sposoby ozdobienia : 

W wersji minimalistycznej możecie pozostawić go bez ozdabiania. Pomalowany na złoto może stanowić część świątecznego stroika.
Dla zaawansowanym można pokusić się o ozdobienie go metodą decoupage.
Dla dzieci - pomalowanie farbami lub pisakami do ceramiki.











Drugi dzwoneczek  postanowiliśmy pomalować na biało.
Na razie schnie. 



:) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

PARTNERZY

PARTNERZY
Portal Integracja Sensoryczna

.

.

.

.

Autorka

Witaj! Mam na imię Sylwia. Jestem żoną, mamą, pedagogiem. Uwielbiam polskie tradycje i rodzinny Kraków. Lubię zapach domowej kuchni oraz szeroko pojęte majsterkowanie. Cieszę się z drobiazgów, zatrzymuję w kadrach chwile i uczę się żyć naprawdę.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *