Mata edukacyjna - pary logiczne

Bardzo łatwa w wykonaniu mata, która wśród walorów edukacyjnych ma: rozwój mowy, zwiększanie zasobu słownictwa, kształtowanie koordynacji wzrokowo ruchowej czy doskonalenie umiejętności obserwowania, kojarzenia, skupiania uwagi.


Dla mojego dwulatka wykonałam wersję opartą na częściach ciała i ich logicznych skojarzeniach.

oczy - okulary
nos - chusteczki
usta - szminka
dłonie - pierścionek
stopy skarpetki

Całość spakowałam do woreczka. Dziecko wyciąga przedmioty i dopasowuje je do odpowiednich części ciała.
Wersja trudniejsza:
Dziecko zamyka oczy, wkłada rękę do worka, wybiera jeden przedmiot i zgaduje co to takiego, następnie wyciąga go i dopasowuje.








1 komentarze:

  1. 44 yrs old Tax Accountant Emma Ducarne, hailing from Thorold enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Lacemaking. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Defender. zobacz

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

PARTNERZY

PARTNERZY
Portal Integracja Sensoryczna

.

.

.

.

Autorka

Witaj! Mam na imię Sylwia. Jestem żoną, mamą, pedagogiem. Uwielbiam polskie tradycje i rodzinny Kraków. Lubię zapach domowej kuchni oraz szeroko pojęte majsterkowanie. Cieszę się z drobiazgów, zatrzymuję w kadrach chwile i uczę się żyć naprawdę.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *