Mikołaj z masy solnej - pamiątkowy odcisk dłoni

Gdy przeglądając czeluści Pinterest moje oko natknęło się na odcisk dłoni w masie solnej wiedziałam, że na pewno zabawimy się tak z moim trzylatkiem. Wystarczy przygotować masę solną, mocno odcisnąć dłoń, wyciąć ją nożykiem, wysuszyć, wymalować i pamiątka na lata gotowa. Czy nie uroczo będzie za kilka lat wyjąć z pudełeczka taką małą rączkę i powiesić na choince? Jestem sentymentalna, więc dla mnie to strzał w dziesiątkę. Jeśli Wy też trudnicie się zbieractwem pamiątek z dzieciństwa Waszych pociech do dzieła. Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na własnoręcznie wykonany prezent dla dziadków to jest idealna propozycja dla Was. 


Do wykonania Mikołajowych odcisków dłoni potrzebujecie:
-masy solnej (przepis znajdziecie TU)
-nożyka 
-tasiemki do zawieszenia 
-farb (czerwona, biała, różowa)
-czarnego markera (oczy) 







Pozdrawiamy 

Czy macie zachowany odcisk dłoni Waszego dzieciaka?



13 komentarze:

  1. Rewelacja! Babcie na pewno będą zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała sprawa! Chyba weźmiemy się z synkiem do roboty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!!! Doskonałe na prezent i pamiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzis robilismy takie Mikolaje z moim 1,5 rocznym synkiem, prezenty dla dziadkow, wujkow, cioc itd. gotowe, a ile bylo przy tym radosci! Resztki masy byly kolejne pol godz ugniatane, krojone nozykiem i dziobane patykiem + ogromny usmiech na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja :)) szkoda, że znalazłam to dopiero teraz gdy juz prezenty dla dziadków zrobione, ale w przyszłym roku na pewno zrobimy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dostałem pożyczkę od Christy Walton Finance, wpadłem w ręce oszustw, dopóki nie spotkałem tego wiernego pożyczkodawcy, który udzielił mi pożyczki w wysokości 70 000 zł, teraz wierzę, że nadal istnieją prawdziwi pożyczkodawcy online, oto e-mail (christywalton355@ gmail.com) pożyczkodawcy, jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy finansowej, możesz skontaktować się z nim w celu uzyskania pomocy: christywalton@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

PARTNERZY

PARTNERZY
Portal Integracja Sensoryczna

.

.

.

.

Autorka

Witaj! Mam na imię Sylwia. Jestem żoną, mamą, pedagogiem. Uwielbiam polskie tradycje i rodzinny Kraków. Lubię zapach domowej kuchni oraz szeroko pojęte majsterkowanie. Cieszę się z drobiazgów, zatrzymuję w kadrach chwile i uczę się żyć naprawdę.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *