Kulkodrom

Dziś wpadliśmy z moim dwulatkiem na pomysł zbudowania kulkodromu. Od inspiracji do realizacji mały krok. Zabawa świetna, przygotowań mało, czyli to co lubimy najbardziej. Dla starszych dzieci można zbudować bardziej zawiłą trasę wykorzystując butelki, rurkę od odkurzacza czy papierowe tunele -  tak jak to zrobiły 7 latki z tego bloga moje dzieci kreatywnie .
Potrzebne:
  • 3 rolki po ręcznikach papierowych, 
  • taśma klejąca 
  • kulki, piłeczki lub cokolwiek co przeciśnie się przez kulkodroma :) 
  • w wersji ekskluziw kolorowy papier do ozdobienia. 


Przykleić do drzwi, szafy lub innej płaszczyzny a potem wrzucać kuleczki i obserwować gdzie wypadają. 






Dołączyłam do szanownego grona mam, które w śmieciach widzą potencjał zabawowy, jako pedagog miałam ten syndrom już wcześniej. Teraz przy dziecku wyrzucanie rolek po papierze, ciekawych opakowań, zakrętek, pudełek byłoby dosłownie marnotrawieniem zabawy. Czy Wy też tak macie?


3 komentarze:

  1. Jeszcze nie zaczęliśmy zbieractwa, bo Oli jest jeszcze za mały na takie zabawy, ale z pewnością i nas takie zbieractwo nie ominie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł kradnę, a co do zbieractwa co ciekawszych odpadów też tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 33 yrs old Accounting Assistant I Ferdinande Caraher, hailing from Listowel enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Slacklining. Took a trip to Kasbah of Algiers and drives a 3500. przekonaj sie

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

PARTNERZY

PARTNERZY
Portal Integracja Sensoryczna

.

.

.

.

Autorka

Witaj! Mam na imię Sylwia. Jestem żoną, mamą, pedagogiem. Uwielbiam polskie tradycje i rodzinny Kraków. Lubię zapach domowej kuchni oraz szeroko pojęte majsterkowanie. Cieszę się z drobiazgów, zatrzymuję w kadrach chwile i uczę się żyć naprawdę.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *