Bajki w samochodzie - jak uszyć uchwyt na smarfona


Jakiś czas temu pokazywałam Wam jak w 15 minut zrobiliśmy futerał na smartfona, który ma uchronić nas od nudy w czasie długiej podróży. Patent sprawdził się idealnie. Dlatego postanowiłam go dopracować i zrobić coś bardziej estetycznego dla mojego oka. Tak właśnie powstał zamek, który nieodzownie kojarzy się przecież z bajkami. 

Materiał we wzorki znalazłam w Ikea. Wycięłam wybrany motyw.Spód podkleiłam filcem. W dolną część wszyłam zamek. Wycięłam okienko na ekran doszywając zatrzaskę do zapinania. Następnie doszyłam skórzany uchwyt do powieszenia na zagłówku fotela. I gotowe. 






Można ruszać w wakacyjne wojaże ;) 

2 komentarze:

  1. Sylwia, zachwyca mnie to! :) Myślisz, że dla satysfakcji dwóch maluchów siedzących na tylnych siedzeniach uda się takie cudo zamontować pomiędzy fotelami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne choć nie dla nas, my nie bajkowi :)
    Ale zamczysko pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

PARTNERZY

PARTNERZY
Portal Integracja Sensoryczna

.

.

.

.

Autorka

Witaj! Mam na imię Sylwia. Jestem żoną, mamą, pedagogiem. Uwielbiam polskie tradycje i rodzinny Kraków. Lubię zapach domowej kuchni oraz szeroko pojęte majsterkowanie. Cieszę się z drobiazgów, zatrzymuję w kadrach chwile i uczę się żyć naprawdę.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *