Mini stroiczek na rzep

Potrzebowałam maleńki stroiczek, żeby wprowadzić świąteczny akcent przed nasze drzwi. Mieszkanie wynajmujemy, więc wszelkie inwazyjne mocowania nie wchodziły w rachubę. Szwajcarskie zasady wynajmowania mieszkań są bardzo restrykcyjne :). Wymyśliłam, więc że maleńką ozdobę przymocuję przy dzwonku za pomocą samoprzylepnych rzepów. Pomysł trafiony. Taki mini. 



Do wykonania tego maleństwa użyłam : 

- świerkowej szyszki 
- sztucznej gałązki
- drewnianych gwiazdek 
- czerwonej wstążki 
- samoprzylepnego okrągłego rzepa

Całość skleiłam klejem na gorąco. 





1 komentarze:

  1. 54 yr old Nuclear Power Engineer Benetta Norquay, hailing from Vancouver enjoys watching movies like Pericles on 31st Street and Yoga. Took a trip to Major Town Houses of the Architect Victor Horta (Brussels) and drives a Ferrari 212 Export Berlinetta. Dowiedz sie wiecej

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

PARTNERZY

PARTNERZY
Portal Integracja Sensoryczna

.

.

.

.

Autorka

Witaj! Mam na imię Sylwia. Jestem żoną, mamą, pedagogiem. Uwielbiam polskie tradycje i rodzinny Kraków. Lubię zapach domowej kuchni oraz szeroko pojęte majsterkowanie. Cieszę się z drobiazgów, zatrzymuję w kadrach chwile i uczę się żyć naprawdę.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *