Zamień kokosa w przeplatankę



Dziś o męskim pomyśle na popołudnie. Drogie mamy pozwólcie się wykazać swoim mężom. Widok taty bawiącego się z synem jest balsamem na serce mamy. Czasem wystarczy podszepnąć do ucha jakiś pomysł. Proponuję najpierw wysłać swoich mężczyzn na spacer po kokosa. Po powrocie zlećcie rozłupanie go i wydobycie miąższu. Mama w tym czasie może sobie przyrządzić ten domowy peeling kokosowy i zaszyć się w łazience, gdy w ruch pójdzie wiertarka. Ze skorupki można zrobić świetną przeplatankę. Wystarczy narysować jakiś wzór a potem dużym wiertłem wywiercić odpowiednią ilość otworów.

U nas za igłę służy metalowy kolec, który odpadł od mojej sukienki do tego kawałek tasiemki i można się bawić. Choć zabawą była cała "akcja kokos". Dobrych rodzinnych popołudni! 






2 komentarze:

  1. Toż to już nie lada przedsięwzięcie!! Ujmujące, że tyle radości z tego płynie -zatem jak najwięcej takich chwil.
    Pomysł super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja poproszę to końcowe dzieło będzie idealnym dodatkiem do mojego nowego salonu:)

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

PARTNERZY

PARTNERZY
Portal Integracja Sensoryczna

.

.

.

.

Autorka

Witaj! Mam na imię Sylwia. Jestem żoną, mamą, pedagogiem. Uwielbiam polskie tradycje i rodzinny Kraków. Lubię zapach domowej kuchni oraz szeroko pojęte majsterkowanie. Cieszę się z drobiazgów, zatrzymuję w kadrach chwile i uczę się żyć naprawdę.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *