Muszka dla chłopca


Dla mojego dwulatka zrobiłam na zbliżające się Święta muszkę. Do białej koszuli będzie wyglądać świetnie. Zapinana na haftkę, tak żeby nie wpadła mu do barszczu.
Bardzo dokładny opis jak ją zrobić znalazłam na stronie burdy jak uszyć muszkę?, nie ma się co rozpisywać, jeśli jesteście chętni ją uszyć to odsyłam do tej strony. Do jej wykonania potrzeba minimalnego skrawka materiału (u nas 11cm x 22cm + na paseczek) i dosłownie chwilki. 

Myślę, że jest to dobry pomysł na własnoręcznie zrobiony prezent dla kogoś z rodziny. 




0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

PARTNERZY

PARTNERZY
Portal Integracja Sensoryczna

.

.

.

.

Autorka

Witaj! Mam na imię Sylwia. Jestem żoną, mamą, pedagogiem. Uwielbiam polskie tradycje i rodzinny Kraków. Lubię zapach domowej kuchni oraz szeroko pojęte majsterkowanie. Cieszę się z drobiazgów, zatrzymuję w kadrach chwile i uczę się żyć naprawdę.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *